neděle 10. července 2011

Můj první příspěvek

Je přesně týden před mým odjezdem do Keňi a tak jsem se rozhodl začít psát blog.
Nejdřív něco málo ke mně. Je mi 23 let, jsem student 4. ročníku oboru Informatics na České zemědělské univerzitě v Praze.

Proč vlastně jedu do Nairobi? Možná jste slyšeli o stážích AIESEC, které můžou člověka zanést na různá místa naší planety. Já sice díky AIESEC na tuto cestu jedu, ale ne přímo na stáž i když to osobně za takovou krátkodobou stáž pokládám. Více o stážích tady - http://aiesec.cz/

AIESEC každý rok pořádá velikou konferenci pro všechny hlavní zástupce členských států AIESEC a tento rok je to právě Nairobi. Více zde http://www.ic2011kenya.org/

Zhruba v únoru byly vypsány aplikačky na členy organizačního týmu a já jsem byl vybrán do týmu se zaměřením na informační technologie.
Později mi přidělili zaměření na internet a síť, což bude na Africké podmínky možná pěkná fuška.

Krom cestování, přípravy a seznámením s organizačním týmem, se moc těším na konferenci samotnou, protože to je více než 600 lidí z více než 110 zemí. No a to se mi nestává každý den :)
Také tam dojde ke spuštění jednoho nového informačního systému, který AIESEC bude celosvětově nejméně dalších 5 let používat.

Pokud by to někoho zajímalo, tak konference bude díky našemu IT týmu i přenášená live online. Bude to od půlky srpna, určitě o tom napíšu víc později.


3 komentáře:

  1. ha, miso, diky! diky tobe jsem prisla na to, jak vyuzit translator pro to, abych mela blog v anglictine! :) nemam to sice tak pekně s vlajeckou, ale to nevadi :), Takze diky moc! a doufam, ze si dobre poctu v pristich dvou mesicich

    OdpovědětVymazat
  2. ha, můj první komentář :) kdybys chtěla vlaječku, tak pošlu html kód :)

    OdpovědětVymazat
  3. I give praise to Mr Benjamin enough for his help in securing a loan to buy our new home for our family. Benjamin was a wealth of information and he helped educate me and my family as to why a home loan was the best option for our particular situation. After conferring with Benjamin and our financial advisor everyone agreed that a home loan was the perfect solution.You can contact Mr Benjamin if you also looking for any kind of loan on Email/Whatsapp: 247officedept@gmail.com Whatsapp: +1-989-394-3740

    OdpovědětVymazat